Hans Jensen Lubricators A/S - 104 years

Aftersales Service Coordinator

Er du god til at prioritere, planlægge og koordinere? Har du lyst til at være en del af et BackOffice Team, bestående af tekniske- og administrative kolleger? Så læs videre og se, hvad vi kan tilbyde dig.

Jobbet

Som Aftersales Service Coordinator vil få en central rolle i prioritering, planlægning og koordinering af de opgaver, som vi løser ved vores kunder over hele verden. Herudover vil du bla. skulle stå for: 

  • Selvstændig sagsbehandling.
  • Rejseplanlægning og visa for montører.
  • Modtage og kontrollere rejseregnskaber fra montører - og udarbejde fakturering til vores kunder.
  • Indgå i turnusordning vedrørende mobil vagttelefon (efter oplæringsperioden).
  • Ad hoc opgaver. 

Din profil

Du skal have en solid administrativ erfaring, gerne fra en produktions- eller montagevirksomhed. Om muligt erfaring i disponering af rejsemontører i ind- og udland eller lign.

Du er som person udadvendt, positiv og løsningsorienteret. Herudover forventer vi, at:

  • Du har gode engelskkundskaber, såvel mundtligt som skriftligt.
  • Du kan arbejde selvstændigt, struktureret og overholder aftaler og fastsatte terminer.
  • Du kan bevare overblikket, når der opstår behov for justeringer af montørplanerne.
  • Du har erfaring med fakturering.
  • Du er erfaren bruger af Office pakken - og gerne også af Microsoft Dynamics Axapta

Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling i et professionelt og uhøjtideligt miljø. Hvor du bliver en del af en engageret og kompetent virksomhed præget af innovation, kundefokus og et inspirerende arbejdsmiljø med mulighed for mange udfordringer. 

Hvem er vi

Hans Jensen Lubricators er en innovativ virksomhed, der udvikler-, producerer-, sælger og installerer patenterede cylinder smøreapparater til store 2 takts dieselmotorer, der blandt andet anvendes som hovedmotorer i nogle af verdens største skibe. Vi har en uformel kultur, hvor der blandt virksomhedens knap 100 medarbejdere er plads til en åben og ærlig dialog. Virksomheden er under konstant forandring, for at imødekomme kravene fra vores kunder og det marked vi opererer i.

Ansøgning

Har du lyst til at blive en del af vores team, så send din ansøgning vedlagt CV til: hr@hjlubri.dk og mærk ansøgningen ”Aftersales Service Coordinator”. 

Vi evaluerer ansøgningerne løbende. Tiltrædelse snarest muligt. 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Chris Hansen på mobil 24240643.

Vi ser frem til at høre fra dig. 

Du kan læse mere om virksomheden og vores produkter på vores hjemmeside. 

Print