Hans Jensen Lubricators A/S - 104 years

Technical Project Coordinator

Brænder du for projektstyring og teknisk sagsbehandling?

Har du gode kommunikationsevner og en strukturel og analytisk tilgang? Er du god til at navigere i et komplekst miljø og på tværs af forskellige forretningsenheder? Og kunne du tænke dig at få en central rolle i håndtering af projekter? Vi søger netop nu en Technical Project Coordinator og du har muligheden for at komme med på holdet.

Hvem er vi

Hans Jensen Lubricators er verdens førende leverandør af cylindersmøresystemer til skibsmotorer, som anvendes på verdens største tank-, bulk- og containerskibe. Vi er knap 100 medarbejdere og har hovedkontor i Hadsund samt egne kontorer i Singapore og Kina. Vi er en teknologi- og produktionsvirksomhed der udvikler, sælger, producerer, installerer og servicerer egne produkter.

Opgaver og ansvar

Du vil som Technical Project Coordinator blive en del af vores Aftersales Department, som består af 10 tekniske og administrative medarbejdere, samt 10. servicemontører. Stillingen referer direkte til vores Aftersales Manager. Dine arbejdsopgaver vil primært omfatte:

  • Projektstyring og koordination - såvel internt i virksomheden - som eksternt i forhold til vores kunder over hele verden.
  • Teknisk sagsbehandling og teknisk support.
  • Teknisk reklamationsbehandling.

Din profil

  • Du har en teknisk uddannelse som ingeniør, maskinmester eller anden relevant teknisk uddannelse.
  • Du er teknisk velfunderet og har nogle års praktisk erfaring med teknisk sagsbehandling og/ eller teknisk support.
  • Du har lyst til direkte kundekontakt og er serviceminded.
  • Du er handlekraftig og arbejder analytisk og struktureret.
  • Du kan arbejde selvstændigt, men trives også godt i et tæt samarbejde med dine kolleger og eksterne samarbejdspartnere.
  • Du er god til at bevare overblikket og prioritere korrekt, når der er "mange bolde i luften".
  • Du er stabil, fleksibel - og har et godt og smittende humør.

Den daglige kommunikation foregår internt på dansk, men vores ekstern kommunikation foregår primært på engelsk. Du skal derfor være fortrolig med engelsk i skrift og tale.

Vi tilbyder

Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling i et professionelt og uhøjtideligt miljø. Vores virksomhed er præget af professionalisme, kvalitet og høj faglighed blandt vores kollegaer. Vi ses også udenfor arbejdspladsen til sociale arrangementer og derfor søger vi frem for alt en kollega til holdet med den rette kemi.
Vi har en lækker frokostbuffet hver dag og en personaleforening som arrangerer sociale arrangementer og sammenkomster. Vi har desuden vores eget "HJL Academy", og kan derfor sikre at du bliver klædt på til opgaven.

Kan du se dig selv hos os?

Så send en ansøgning til: hr@hjlubri.dk med titlen " Technical Project Coordinator".
Startdato: Snarest muligt
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Aftersales Manager Rasmus Mandrup Jeppesen på mail rmj@hjlubri.dk eller tlf. 41776865.

Læs mere om virksomheden og vores produkter på www.hjlubri.dk

Print